CONTACTAR | GUIA DE CARRERS | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | AMB ESTILS

Logotip
Capçalera Ajuntament
Portada > Actualitat > Notícies > Nou funcionament de l’Ajuntament de Cabrera de Mar

Nou funcionament de l’Ajuntament de Cabrera de Mar

08/07/2015

En el darrer ple extraordinari es van aprovar aspectes organitzatius com la composició de les comissions informatives i les retribucions dels regidors

L’Ajuntament de Cabrera de Mar va celebrar, el passat dia 30 de juny, un ple extraordinari en el que es van establir aspectes organitzatius i de funcionament del nou consistori. Entre els punts de l’ordre del dia hi havia la periodicitat dels plens municipals que es mantindran cada dos mesos i, més concretament, se celebraran el segon dijous dels mesos senars a les vuit del vespre.

En la mateixa sessió plenària es va aprovar la composició de les comissions informatives permanents. En la d’Urbanisme, Obres, Activitats i Serveis, que es reunirà setmanalment, hi seran representats tots els grups municipals, així com en la Comissió Especial de Comptes, que es convocarà un cop l’any. En el mateix punt de l’ordre del dia l’alcalde, Jordi Mir, va proposar recuperar la Junta de Portaveus amb la intenció d’oferir el màxim diàleg i  consens a l’hora de tractar els temes dels plens.

Pel que fa a d’altres aspectes de funcionament, es va donar a conèixer el cartipàs municipal. Recordem que Enric Mir és el 1r tinent d’alcalde i regidor d’Obres Públiques i Serveis i Sostenibilitat. La 2ª tinent d’alcalde és Núria Pera que és també la responsable de les àrees d’Urbanisme i Serveis Interns. La tercera tinença d’alcaldia és per a Montserrat Reig que és la regidora de Cultura, Comunicació i Participació Ciutadana, Ensenyament i Patrimoni. Maria Josep Cortada porta les àrees de Serveis a les Persones, Sanitat i Promoció Econòmica i Sergi Teodoro és el nou regidor de Joventut, Festes i Esports. L’alcalde, Jordi Mir, coordina les àrees d’Hisenda Pública i Governació. 

Un altre punt de l’ordre del dia va ser l’aprovació de les retribucions de l’alcalde i els regidors. Durant la sessió es va explicar que el cost total de les retribucions del nou equip de govern és un 1,3 % inferior al del mandat anterior, sense que això afecti a les hores de dedicació. 

En la mateixa sessió extraordinària es va nomenar als representants de l’Ajuntament en les entitats i institucions de les que en forma part com és el cas del Consorci per al Tractament de Residus Sòlids Urbans del Maresme, el Consorci del Parc Serralada Litoral, el de Promoció Turística Costa del Maresme, Localret, el Consorci Televisió Digital Terrestre, l’AMTU i els consells escolars. L’alcalde, Jordi Mir, també va ser designat com el representant del consistori en el consell d’administració de la societat municipal GICSA.

Arxivat a: General
Ajuntament
Darrera actualització d’aquest contingut: 18/04/2024 a les 20:42h
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Ajuntament de Cabrera de Mar

Plaça de l'Ajuntament, 5 - 08349

Telèfon: 937 590 091

NIF: P-0802900A

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona