CONTACTAR | GUIA DE CARRERS | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | AMB ESTILS

Logotip
Capçalera panoràmica 3
Portada > Actualitat > Notícies > Es reforcen la teleassistència i l'atenció a les dones maltractades

Es reforcen la teleassistència i l'atenció a les dones maltractades

20/03/2020

L'objectiu és evitar que la crisi del coronavirus SARS-CoV-2 afecti als segments més vulnerables de la nostra societat

Entre les darreres notícies conegudes en relació als serveis que es poden veure afectats per l'actual crisi sanitària, destaca el reforç de dos serveis. Per una banda s'ha informat a l'Ajuntament de Cabrera de Mar que el servei de teleassistència que atén al nostre poble ha estat reforçat. A l'actualitat són 130 les persones que es beneficien d'aquest servei al municipi.

A banda, des de l'Institut Català de les Dones (ICD) de la Generalitat de Catalunya s'ha anunciat que han reorganitzat els serveis que gestionen per poder garantir l’atenció a les dones en situació de violència masclista durant els dies que duri el confinament per emergència sanitària. I es que, la situació de confinament provoca un especial impacte sobre aquest col•lectiu. De la mateixa manera es recorda que continua actiu les 24 hores el telèfon 900 900 120 contra la violència masclista.

Arxivat a: General, Coronavirus
Gent gran
Darrera actualització d’aquest contingut: 22/03/2024 a les 11:59h
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Ajuntament de Cabrera de Mar

Plaça de l'Ajuntament, 5 - 08349

Telèfon: 937 590 091

NIF: P-0802900A

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona