CONTACTAR | GUIA DE CARRERS | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Capçalera Ajuntament
Portada > Actualitat > Notícies > Els serveis municipals són valorats per sobre del "notable" durant el 2019

Els serveis municipals són valorats per sobre del "notable" durant el 2019

07/05/2020

Entre els millors valorats per la ciutadania es troben la Biblioteca Ilturo, l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania i el casal de la gent gran El Castellet

Els cabrerencs i cabrerenques han incrementat durant 2019 en mig punt la seva satisfacció respecte a l'any anterior pels serveis municipals, tal i com queda reflectit a l'enquesta realitzada per l'Ajuntament i de la qual participaven més de 700 persones. Les valoracions tornen a mostrar una pujada respecte de l’any anterior passant del 8,6 al 2018 al 9,2 de l'any passat.

La millor nota l'aconsegueix la Biblioteca Ilturo, amb un 9,81, seguida pel tracte i la neteja que es registren al casal de la gent gran El Castellet, valorada amb un 9,64, i del tracte que ofereix l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC), amb un 9,59. La valoració de l'OAC es completa amb percepció del temps que han d’esperar les persones per a ser ateses a que ha estat qualificada amb una nota de 9,30.

Per sota del 9 trobem l’atenció i el manteniment al camp de futbol municipal, amb un 8,98; el tracte i la neteja del Centre Cívic Pla de l’Avellà, amb 8,61; l’estat i la neteja del conjunt del municipi (amb un 8,37), i l’atenció i la neteja que es fan al pavelló municipal, que reben un 8,22.

Arxivat a: General
Enquesta
Darrera actualització d’aquest contingut: 22/03/2024 a les 11:59h
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Ajuntament de Cabrera de Mar

Plaça de l'Ajuntament, 5 - 08349

Telèfon: 937 590 091

NIF: P-0802900A

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona