CONTACTAR | GUIA DE CARRERS | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | AMB ESTILS

Logotip
Capçalera Ajuntament
Portada > Actualitat > Notícies > Comunicat conjunt dels ajuntaments de Cabrera de Mar i Cabrils

Comunicat conjunt dels ajuntaments de Cabrera de Mar i Cabrils

27/10/2021

Els consistoris responen les afirmacions de membres de l’Associació de Voluntaris de Protecció Civil Montcabrer a les xarxes socials

Davant el comunicat publicat a les xarxes socials per part de membres de l’Associació de Voluntaris de Protecció Civil Montcabrer, els Ajuntaments de Cabrils i Cabrera de Mar, conjuntament, manifestem que:

-          L’Associació de Voluntaris de Protecció Civil Montcabrer és una entitat independent, sense ànim de lucre i amb personalitat jurídica pròpia i sense cap tipus de participació municipal, més enllà de convenis de col·laboració entre ens, per la qual cosa és impossible que els Ajuntaments puguem decidir sobre aspectes del funcionament de l’entitat, com l’elecció de càrrec de la Junta Directiva, la modificació dels seus estatuts o la seva dissolució, per posar alguns exemples.

-          Els Ajuntaments de Cabrera de Mar i de Cabrils no hem fet arribar cap notificació oficial al president de l’Associació de Voluntaris de Protecció Civil Montcabrer ni a cap altre membre de l’entitat, sobre aquest o qualsevol altre tema relacionat amb el seu funcionament intern.

Per aquests motius sol·licitem a l’Associació de Voluntaris de Protecció Civil Montcabrer la retirada dels posts a les xarxes socials, atès que difonen informacions que estan molt lluny de la veritat.  En cas contrari, ambdós Ajuntaments decidirem els passos corresponents per defensar l’honor d’aquestes institucions.

Cabrils / Cabrera de Mar, 27 d’octubre de 2021

Arxivat a: General