CONTACTAR | GUIA DE CARRERS | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Capçalera Castell 2
Portada > Actualitat > Notícies > L’Ajuntament habilita un servei d'atenció per ajudar i acompanyar a interposar reclamacions al ‘Catastro del Ministerio de Hacienda’

L’Ajuntament habilita un servei d'atenció per ajudar i acompanyar a interposar reclamacions al ‘Catastro del Ministerio de Hacienda’

04/10/2023

L’Ajuntament de Cabrera de Mar ha habilitat un servei perquè la ciutadania pugui tramitar les reclamacions particulars que consideri oportunes sobre la revisió cadastral, que s’ha dut a terme al nostre municipi, per part del Ministeri d’Hisenda de l’Estat. 

Des del Consistori, manifestem que després de 23 anys de no fer-se, s’ha produït una revisió cadastral general a tot el municipi, efectuada per l’organisme pertinent de l’Estat. És per aquest motiu que, conscients de les possibles inquietuds que aquest fet pugui provocar en la població, i per acompanyar i facilitar la tramitació adequada a cada cas, posem a disposició de tots els veïns i veïnes aquesta oficina.  

Aquest servei comptarà amb dues persones formades expressament per dur a terme aquesta funció. S’hi podran plantejar els dubtes i qüestions que es creguin oportunes, així com vehicular les al·legacions que es considerin.

Arxivat a: General
Logo
Darrera actualització d’aquest contingut: 24/05/2024 a les 11:31h
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Ajuntament de Cabrera de Mar

Plaça de l'Ajuntament, 5 - 08349

Telèfon: 937 590 091

NIF: P-0802900A

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona