CONTACTAR | GUIA DE CARRERS | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Capçalera Ajuntament
Portada > Ajuntament - Seu electrònica > Tràmits i gestions

Tràmits i gestions

Categoria:
  1. 1_Instància general
    Aquesta instància permet presentar una sol·licitud a l'Ajuntament o bé fer arribar un recurs contra alguna actuació o decisió municipal. Podeu fer servir aquesta instància quan no existeixi un trà…
  2. 2_Comunicació prèvia d'obres (Assabentats)
    Estan subjectes a règim de comunicació prèvia, d'acord amb l’article 17 de la modificació de l’ordenança núm. 45 “Reguladora de llicències d’edificació i usos del sol, referent a actes subjectes a rè…
  3. 3_Comunicació prèvia d'obres - Per instal·lació de panells solars fotovoltaics en Sòl Urbà consolidat
    Introducció. El Decret Llei de 2019 de mesures urgents per a l'emergència climàtica i l'impuls a les energies renovables, ha modificat la Llei d’Urbanisme, afegint com acte subjecte a Comunicació prè…
  4. 4_Llicència d'obres
    Estan subjectes a llicència urbanística prèvia tots els actes de transformació o utilització del sòl i el subsòl, d’edificació, de construcció o d’enderrocament d’obres. (Edificació de nova planta, …
  5. 5_Llicència de gual
    L'Ordenança defineix GUAL com a l'espai delimitat de la vorera i del vial sobre el qual es concedeix l'ús privatiu a precari a una persona física o jurídica per tal de fer possible l'entrada i …
  6. 6_Comunicació de primera ocupació
    La primera utilització i ocupació d'edificis està subjecte al règim de comunicació prèvia a l'Ajuntament, d'acord amb l'establert a la legislació urbanística d'aplicació.
  7. 7_Llicència de la primera utilització i ocupació parcial dels edificis
    La llicència de primera utilització i ocupació parcial d'edificis i construccions, està subjecte al règim de llicència a l'Ajuntament, d'acord amb l'establert a la legislació urbanística d'aplicació.
  8. 8_Llicència d'activitat
  9. 9_Altes i baixes del padró d’habitants
    Empadronament de les persones residents al municipi. En el cas de les baixes del padró, la persona interessada no cal que faci cap tràmit. L’Ajuntament on causi alta està obligat a comunicar aquesta …
  10. _10A_Sol·licitud targeta deixalleria
    Tràmit per sol·licitar la targeta de la deixalleria. Permet fer aportacions de residus a la deixalleria del Camí del Mig i a la deixalleria mòbil, i cal presentar-la cada vegada que s’hi va. Aquesta …
  11. _10B_Sol·licitud sac restes vegetals
    Sol·licitud sac restes vegetals
  12. _11_Sol·licitud vinyeta zona d’accés restringit - pàrquing carrrer Canigó
    Possibilitat d’aparcament en la zona d’accés restringit a prop de la carretera N-II, al carrer Canigó i en tota l'Àrea Verda del Pla de l'Avellà  
  13. _12_Sol·licitud vinyeta Àrea Verda de Convidats
    Tràmit per sol·licitar la targeta de l'àrea verda per a convidats.  
Darrera actualització d’aquest contingut: 20/09/2022 a les 08:55h
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Ajuntament de Cabrera de Mar

Plaça de l'Ajuntament, 5 - 08349

Telèfon: 937 590 091

NIF: P-0802900A

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona