L’Ajuntament habilita un servei d'atenció per ajudar i acompanyar a interposar reclamacions al ‘Catastro del Ministerio de Hacienda’
L’Ajuntament de Cabrera de Mar ha habilitat un servei perquè la ciutadania pugui tramitar les reclamacions particulars que consideri oportunes sobre la revisió cadastral, que s’ha dut a terme al nostre municipi, per part del Ministeri d’Hisenda de l’Estat.
Des del Consistori, manifestem que després de 23 anys de no fer-se, s’ha produït una revisió cadastral general a tot el municipi, efectuada per l’organisme pertinent de l’Estat. És per aquest motiu que, conscients de les possibles inquietuds que aquest fet pugui provocar en la població, i per acompanyar i facilitar la tramitació adequada a cada cas, posem a disposició de tots els veïns i veïnes aquesta oficina.
Aquest servei comptarà amb dues persones formades expressament per dur a terme aquesta funció. S’hi podran plantejar els dubtes i qüestions que es creguin oportunes, així com vehicular les al·legacions que es considerin.