L’estació de Rodalies de Cabrera-Vilassar s’integra dins el servei de la T-mobilitat
La T-mobilitat és el nou sistema de validació del transport públic de la Generalitat de Catalunya que permet integrar tots els tÃtols de transport en un únic suport, tant en format fÃsic com digital (al telèfon mòbil). L'Autoritat del Transport Metropolità (ATM) és l’organisme encarregat de gestionar el nou sistema, que s’està implantant des de desembre de manera progressiva a tot l’à mbit metropolità .
A Cabrera de Mar, ja es pot fer servir des d’aquesta setmana la T-mobilitat per a desplaçaments, de la lÃnia R1 de Rodalies. D’entrada, servirà per a fer els trajectes en aquest recorregut  per als transbordaments amb els operadors que ja la tenen el servei en funcionament.
A més de tots els desplaçaments per l’espai de la tarifa metropolitana, es pot fer servir la T-mobilitat per a recorreguts des de qualsevol municipi de la primera corona fins a l’estació de Caldes d’Estrac de l’R1.
Â
Què fer per a obtenir la T-mobilitat
Per gaudir de tots els serveis de la T-mobilitat, primer cal gestionar l’alta com a usuari accedint a la plataforma de l’ATM i, aleshores, podreu accedir a la compra de suports i tÃtols de transport, aixà com demanar rebre la targeta carregada amb un tÃtol de viatge, que es rebrà al domicili de la persona que faci la petició.
A través de l’aplicació mòbil es podran realitzar recà rregues dels tÃtols de transport. Podeu trobar l’enllaç per descarregar l’aplicació per a telèfons Android aquÃ, mentre que per a dispositius d’Apple iOS ho podeu fer en aquest enllaç.
Per a més informació, podeu accedir a la pà gina web de la T-mobilitat.