Nova publicació del butlletí municipal

Divendres, 12 de juny de 2026
  • L’edició del mes de juny del butlletí municipal s’està distribuint, durant aquests dies, a les llars de la localitat. La publicació 'Cabrera Avança’ té 24 pàgines i informa dels principals projectes i actuacions del poble en els darrers mesos.

Entre els temes destacats a la portada, per a aquesta edició, hi ha l’inici de les obres de la Via Verda, que connectarà el centre del poble amb el Pla de l’Avellà, permetent anar-hi a peu i en bicicleta. D’altra banda, també es tracta la inversió de prop de 500.000 euros per a renovar la xarxa d’aigua potable del centre del poble; així com les actuacions al parc infantil del Pla de l’Avellà; l’enllumenat millorat i més sostenible que s’ha instal·lat a Cabrera o l’aposta per l’energia solar, amb les plaques fotovoltaiques a la zona esportiva.

La publicació també dona informació de les principals activitats viscudes al poble, com la Diada castellera històrica a Burriac, que va fer-se el passat 1 de maig, en el marc dels 30 anys de la celebració de la colla dels Capgrossos de Mataró. Es van aixecar, per primera vegada en la seva història, castells dalt del cim. 'Cabrera Avança', a més, passa revista a les celebracions populars i participatives viscudes a la localitat durant tot el primer semestre de l’any.

El butlletí recull, a la vegada, un espai amb l’opinió dels grups polítics. I en la contraportada recorda els 10 anys de l’Emplaçat, que se celebren enguany, tota una dècada plena de cultura, música i tradició; així com que aquest any, també, els nans Tragèdia i Comèdia han celebrat el seu desè aniversari, amb un nou vestuari.

Darrera actualització: 12.06.2026 | 13:50