Renovació del parc infantil al Pla de l’Avellà
Dilluns, 2 de febrer de 2026
- Amb un acte pensat per al públic infantil i familiar, conduït per en Maurici Gàmic, el passat 28 de gener es va fer l’enderroc que portarà a la renovació del parc de la Nova Cançó Catalana.
Per aquest motiu, es van retirar els antics jocs del parc, a més de fer-se una xocolatada popular, amb la presencia de l’alcalde de Cabrera de Mar, Òscar Fernández.
En l’acte, pràctic però alhora carregat de simbologia participativa, els nens i nenes van poder gaudir de l’enderroc de l’actual parc, que serà substituït per un de nou amb materials més sostenibles i accessibles per a tots els infants.
Aquesta actuació es un compromís de mandat. Es va tenir en compte l’opinió dels petits i les seves famílies que en fan ús, per fer realitat els canvis que s’implementaran i que tothom que vulgui pugui gaudir-los.
La inversió que s’hi fa és de 48.398,79 euros.